sl_bcx aslında granül kahvelere çok zararlı diyorlar pek önermem ama arada tüketebilirsiniz belki. Filtre kahve içebilirsiniz french press alıp. Ben ya türk kahvesi içiyorum ya da espresso kahve makinem var onunla cappuccino yapıyordum artık havalar ısınınca soğuk kahveye döndüm