morpaqatya9 Lik merhaba kuzum bende şeker çıkmadı ben tatlı yemem abur cümbür yemem çikolata yerim 😂 neyse hamur işi yemem kısaca sağlıklı beslenmeye gayret ediyorum yürüşümide yaparım 🥰
busbus14 Lik benimde sınırın biraz üstünde doktorum sadece şekerli ve hamur işi yasak dedi.Normalde patates pirinç yasak oluyor ama şekerimi patates ve pirinç çıkarmıyor.Evde kendi cihazlada takip edebilirsin
Lik morpaqatya9 ben de her gün yürüyorum haftada iki pilates yapıyorum meyve yiyorum her gün. tatlı da sadece sütlü tatlı yerim arada bir doktor da şaşırdı sınırda olmasına