07sym07 Yenidoğan için hangi ıslak mendil almalıyız ve illaki izotonik olması mı lazım fikirleriniz önemli benim için
RezMom 07sym07 hiçbir doktor ıslak mendil önermiyor artık ben pamuk aldım ıslatıp kutuya koyup ıslak mendil gibi kullanıyorum bebeğim 2 aylık oldu çok da memnunum tavsiye ediyorum 🤗
Esraabbaa Ben bebek temizleme pamuğu aldım bir tane kapaklı kabın içerisine koyup üzerine kaynamış su döküyorum iki gün de bir dolduruyorum 1 aydır bu şekilde kullanıyorum. Ekstra sleepy yeni doğan ıslak mendilinden de aldım dışarıda vs onu kullanıyorum
Liv3652 Aytnnn dalının içeriği çok temiz değil değiştirme şansınız varsa değiştirin bence johnson baby,dalin çok önerilmez yıkayıp o şekilde kullanabilirsiniz ben uni baby yenidoğan kullanıyorum onu bile yıkayıp ayrı bir kaba koyup kullanıyorum