busraali22-08 Mervekaram22 maşallah maşallah bizde 38 de 3500 şu şu an 39+0 doğumda öğreneceğiz artık 🤭
Secuuss Glstn1403 bende bugün gittim 35+1 3 kg dedi 🧿🙈 ama gebelik şekeride var haftaya tekrar bakcak eğer fazla kg olursa erken alırım dedi
busraali22-08 Mervekaram22 daha doğmadı bekliyoruz 😄 doktorlar da izinde muayene yok bilmiyorum şu an doğduğunda öğreneceğiz 😄🤭