-Brn24 ben de tüp bebek üçüz eşiyim fakat Allah dağına göre kar verir bence mutlu olun endişe etmeyin, bazen tedavide bçr evladım olsun diye o kadar bekleyen anne var ki annem 17 sene mücadele etmiş, siz aşılama ile bulmuşssunuz evlatlarınıxı çok şükür. Benim bir kardeşim annemde tansiyon ve taşikardi rahatsızlığından dolayı indirgenmiş annem hala çok üzülür keşke üçüncü de doğsaydı diye o yüzden kaybetmek değil de hayırla doğsunlar diye beklemek en güzeli gerisi rabbimin takdiri tabiki hayırla üçünü de kucağınıza sağ salim alırsınız inşallah hem şöyle düşünün tek seferde üç çocuk belki biraz yorulursunuz evet ama daha sonrası için birbirlerine de çok güzel arkadaş olur üçü sonra bu üç çocuğu büyütünce iş hayatına dönünce acaba bir de kardeş mi olsa diye düşünmezsiniz.Bakım konusuna gelince annem tek bakmış mesela bana ve ikizime Allah size bunu nasip ettiyse vardır bir bildiği sakatlık vs düşünmeyin bazen görürsünüz Amerika’da orda burda beşiz doğurup sağ salim büyütenler var bu dünyada yaşayacak ömürleri varsa Allah bir şekilde size de onlarada yardım edecektir, hayırla gelsinler inşallah 🌸