Rabiaa05 yok kuzum ben Nisa’n ayında 18 haftalık bebeğimi kaybettim. İç organları gelişmedi. Kanuni hastanesi berbat bi yer Allah onların eline düşürmesin ama sadi konuk güzel ilgilendi. Şimdi tekrar nasip etti rabbim 23 haftalığım ama bu yavrumda beyincikte su baloncuğu var. Tam sınırda artarsa riskli. Napcamı şaşırdım dua etmekten başka elimden bişey gelmiyor dua edin yavruma bu bebeğimi kucağıma sağlıkla alayım🤲🏻🙏🏻💙