Bugun ilk kez bebegimi gormek icin doktora gittim kese sol tarafta tüpe yakin dedi. Sata gore bugun 5 haftalik olan bebegimin haftasini bile hemsiresi ile hesaplayip soyleyemedi doktor bir garipti. Ultrasonda yazan gun de bir tuhaf 7 haftadan buyuk gorunuyor. Aklim karisti. Perinatolojiye gonderdi takip icin. Ama ne ozelde ne devlette mumkunu yok bulabilmenin. Boyle bir durum yasayip bebegi daha sonra rahmin ortasins yerlesti mi? Kese ee hic bie problem yok gayet guzel olusmus. Yukardan bakti ve net gozuktu kese. Bilgisi olan ayni durumu yasamis arkadaslar yardimci olabilirse cok sevinirim