Kızlar 33. Haftamdayım ve 1 haftadır resmen hayattan bıkma noktasına geldim bu gaz sorununa ne iyi gelir ben hayatımda böyle bişey yaşamadım. afedersiniz sabaha kadar gaz sancısı çekiyorum sabaha karşıda çok gaz çıkarıyorum ama abartsız bi gaz yani kendimden korkuyorum bazen 🙄 ne iyi gelir kızlar bildiğiniz bişeyler var mı uyku uyuyamaz oldum iyice bıktırdı beni bu durum