Nill_ kanki ben beklenen tarihten 2 hafta erken doğurdum. 😂 kalsaydı uzayabilirdi. Ben de o tedirginliği yaşadım ya olmazsa diye. Ama zaten boyu ne olursa olsun yenidoğanlar uzun süre giyilmiyor. Hele bir de alışveriş bebekten yapıldıysa 😂 bedenleri yazılanla kesinlikle aynı değil. Yenidoğandan 3 aya geçtik ilk ayımızda. Şu an 3 aylık öyle tombik bi bebek değil ama 6 ay giyiyoruz 😂