Anneeadayi3
37+1 de çift tur kordona rağmen üstelik suni sancı desteğiyle (suyum erken geldi sancım yoktu açılmam vardı) normal doğum yaptım.
Gerçekten korkma, gayet de doğuyor sadece bazen bebek kendini aşağı itmede zorlanabiliyor onda da siz daha fazla ıkınmak zorunda kalıyorsunuz sadece :)
Aman sizi sırf bu yüzden sezaryene alacak doktorlardan uzak durun, eğer nst iyi değilse vs evet sezaryen olmalı ama her şey normal ilerliyorsa kesinlikle normal doğumu deneyin derim.
Sağlıkla doğması dileğiyle 🌸