Kızlar 36+5 haftalık hamileyim en son geçen cuma kontrole gittiğimde bebek baş aşağı doğum pozisyonunda demişti doktor hatta bol bom yürü ve squat yap demişti bende eve geldiğimden beri her akşam squat ve ördek yürüyüşü yaptım dolap sildim temizlik falan yaptım 😂 ve bir kaç gündür çatı ağrım var çok kötü sabah lavaboya kalktığımda artık gelsin demiştim herkesin nişani falan geliyor niye benimki gelmiyor dedim lavaboya gittim baktım yine birşey yoktu aradan bir kaç saat geçti tekrar gidince kahverengi akıntı gördüm hani adet olmadan önce gelir ya çamur gibi değil daha açık ve kahverengi acaba nişan mi bilmiyorum bide adet olmadan önce bel ağrın olur ya öyle bir ağrı var belimde