Boş gebelikliği ultrasyon takibi dışında anlamanın pek bir yolu yok çünkü normal gebelikte aynı belirtileri yaşıyorsun 4. Haftanda zaten anlıyorsun gebe olduğunu doktor en son adet tarihinle kıyaslama yapıyor kese boyutu o zamanla tutuyorsa problem yok eğer bir sıkıntı görürse 1 hafta arayla çağırıyor zaten kesede büyüme varmı yada içince yolk kesesi var mı eğer yolk kesesi hala daha görmezse 1 hafta daha bekliyor yani 7. Hafta da artık görmezse boş gebelik oluyor maalesef ilk gebeliğimde yaşadım biraz psikolojik olarak sıkıntılı ve stresli bir durum can yakıcı oluyor ama eğer sizinde öyleyse şundan dolayı içinizi rahat tutun siz normal yolla gebe kalabiliyorsunuz ve doktorum bana dedi ki bu durum her dört gebelikten 1 tanesinde mutlaka olur doktor bana dedi ki başta vücut bu gebeliği bitiriyor çünkü bebekte bir sıkıntı var doğru bir gebelik değil bence en iyi durumda bu belki gebeliğinin ilerleyen dönemin de ölümlü doğum yada çocukta herhangi bir sıkıntı olacaktı demişti içinizi ferah tutun 8. Haftaya kadar mutlaka bekleyin eğer böyle bir durum varsa ve hemen kürtajı kabul etmeyin özellikle devlet hastanesinde