Tgce_06 bir şey olmaz canım bir ara bende de olmuştu acile gittim serum yaptılar kendime geldim et tavuk gibi şeyler yediğinde oluyormuş genelde. Bana direk et yedin mi diye sormuşlardı yediğim için olmuş o günden sonra yağlı olan etleri asla yemiyorum yediğimde de aynı ishal ve mide bulantısıyla uğraşıyorum. Geçmediyse acile git bi serum ye kendine gelirsin. 39. haftamdayım şimdi ara ara normal ishal oluyorum doğuracak olsam ben doğururdum korkma 😂