-angel34 canm üniversite hastanesinde ücretsiz rahim flimi . kadın doğumcu yönlendirio . adet bittikten sora çekilio ve 0 tl ücret . şaka gibi özellerde okadar para alıyorlar . ve emin ol hiç acımıyoooo . tüpler kapalıysa biraz agrı oluyormus hafiften okadar. genetik test içinde şehir hastanesinde “tıbbı genetik ” bölümüne git eşin ve sen sadece kan veriosnz bakıyorlar . ünivrsite hastanelerindede bakıyolar genetiğe . bunlardan ücret talep edilmioyor . saglık sigortan varsa .. 🙏🏻