Elos_1907 Kızlar ⅘ haftalıklar nasıl gidiyor neler hiisediyorusnuz neler yaşıyorsunuz günlük hayatınızda neler yapıyorsunuz. BETA DEĞERLERİNİZ NEDİR🌸🦋❤️
Hosgeldiannelik Elos_1907 5+0 da beta 1320 de 5+2 de kese gördüm. Hiçbir şeyim yok, hamile miyim değil miyim anlamadım. 2. Gebeliğim
Gizem1504 Elos_1907 5+1im şuan 4 4te kese göründü en son 3küsürlerdeydi 18inde twkrar kontrolüm var ara ara kasık bel ağrım var şuan 🌸
ssevilmommy Elos_1907 5+1 bugün keseyi gördük 23 nisanda kalp atışını duymaya gidecegim hayırlısıyla🥰♥️
Elos_1907 Ftmax00 benim korunmasız ilişkim 15 Mart 19/21 idi bu tarihlerde oldu 4 gün geçti reglden beta 1000 deydi. Regl 2 martı en son. Karından baktığımız da görünmedi vajinal baktırmadım. Bayram sonrası gideriz diye düşündük
Elos_1907 Hosgeldiannelik ben keseyi göremedim henüz 4 gün geçti regl 1000 deydi sonra 2000 oldu bugün tekrar girecektik gitmedik bayram sonrası inşallah gideriz diye düşünüyoruz
Gizem1504 Ftmax00 evet keseden 3 gün önce 1327ydi daha beta vermedim donra. 18ini bekliyrm kontrol içinn
Gizem1504 Kur benm sat 23 şubat normalde 6 küsürlerdeydim ama keseye göre 4 4 geç döllenme olabilir dedi canım
Kur Gizem1504 benim sat ile doktorun demesinin arasında 3 küsür hafta oluyo canım bu mümkün mü tuhaf ya
Elos_1907 Kur doktor son adet tarihini baz alır. Bende 2 Mart regl ama ilişkilerim 15-18/21 martta oldu sadece