Hayatatli309 20 gün oldu kızlar enfeksiyon kapar mı ya da patlar mı sürekli aklım orda ağrı sızı yok arada yürürken bişey hissediyorum ama orda
denizalismom Hayatatli309 kuru ve temiz tutmaya özen gösterin. İçinize sinmiyorsa kontrole gidin. Benim de öyle yavaş yavaş geçti
sariniz13 Hayatatli309 off en büyüm korkum normal doğum dikişi çok acıyor mu yada bazıları kasap gibi çok kesiyor içimi rahatlatııınn lütfeeenn
Churcill Hayatatli309 hiiç bişey olmaz. Kuru ve temiz tutun yeter durduk yere hiç bişey olmaz ki yolun yarısını geçmişsiniz bile.
A12_S07 Hayatatli309 1 buçuk ayda anca ıyılesti 53 gün önce doğum yaptım sabret geçecek ama zor gecıyo gerçekten temiz tut pansumanını yap