Vctry1706 bildiğim kadarıyla doğumun son anı gittiğinde geri çeviremiyolarmış. Yani açılman olup ta doğumun gerçekleşmesine az bi süre kaldıysa doğumu yaptırıyolarmış. Diğer türlü sancıyı tamamen hastanede çekip normal doğurma olayı malesef yok. Hastanede doktor sayısı az imiş...😞