Kızlar bizim korunmasız ilişkimiz oldu eşimle benım adetım 8 gün gecikti sonra adet oldum test yapmıstım negatif cıkıyodu ama şuandada migde bulantım ve halsizligim var yemeklerden tiksinme başladı bende neden böyle oluyo acaba şaşırıyorum acaba üstüne adet görmüş olabilirmiyim hamilemiyim acaba adetim bitince kan testi versemmi sizce üstüne adet gören anneler varsa bana yardımcı olabilirmi birde hamileyken 3-4 ay adet görüpte hamile oldugunu anlamayan cevremde tanıdıklarım var bende şüpelendim nedense işte 😒