Inciii12 Merhaba kızlar 25 +4 haftalik gebeyim bebegimin kilosu 770 gr boyu 32 cm doktorum 3 seferdir bebegin gobegi çok geniş buyuk diyip duruyor skeer testi yaptirmami istiyor benimle aynı durumda olan var mi