Bayada arkadaşlar merhaba tekrar meşgul ediyorum sizi ama ovulasyon testim bu şekilde sizce pik olmuş mu
femaraprensesi Bayada yarın veya Çarşamba olur sanki bugün değerlendir yarın ovulasyon tekrar yap böyle çıkarsa Çarşamba degerlndir