Herkes bebeğine canını verir. İki tane evladım var Ayşe Fatma gelipte benim çocuğuma benim gibi bakar mı? Canını verir mi? Ben ölür, öldürürüm net söylüyorum çocuklarımın tüyü için dünyayı yakarım. Sigara içiyor olmam anneligime gölge düşürmezzzz!! Sigara içiyor olmam bebeğimi sevmediğim anlamına hiç mi hiç gelmezzz!! Ve bunu da kimse sorgulayamaz çünkü sorgulatmam 😉 herkes haddini hududunu yerini yurdunu bilecek. Herkes elindeki evladına sahip çıkacak. Çocuğun eline cips çikolata verip, hamilelikte az önce arkadasinda dediği gibi löp löp noodle lari tüm fast foodlari colalari götürüp sigarayi demiyorum! Sigara içen anneyi alaşağı edemez burada. Sigara bir nefis, irade, bağımlılık işidir. Evlat annelik gibi kavramlarsa bammmmmbaska. Kıyaslanamaz bile. Hiç kimsenin sigara içiyor diye bir kadının anneligini sorgulamaya haddi de cürmüde yetmez k bakmayin herkes kendi kararini yaşar. Hamileliği öğrenip sigarayi derhal bırakıp bebeğinde bin tane doğum kusuru olanda var. Sigara içip bebeğinde bir kez bile nezle dahi yaşamayanda var. Bunlar tartışılır. Kimsede demiyor ki cok yararlı haydi hep birlikte yakalım birtane! Zararını zaten biliyor herkes. Gölge etmeyin yeter. Herkesin hayatı hamileliği bilmem nesi kendine özel kardeşim. Kapımı kapadimmi anam babam bile disardayken haydi rastgele 😅😅😅