yeschef-13 krem için genelde 36 gibi başlayın diyorlardı o yüzden bekledim ben de göğüs ucu uyarmak erken doğuma sebebiyet verebiliyormuş diye duymuştum ama doktorunuz önerdiyse vardır tabi bi bildiği , bu arada kalkan olarak da silikon kalkan var onu kullansam olur mu? Bu delikli kısmı mı kullanıyoruz?