Gebe okuluna gitmeni tavsiye ederim 20. Haftadan sonra kursuna gidebiliyorsun , ben de doğum yapmadım ama gebe okulunda doğumhaneyi gezdirdiler ebelerle tanıştık benim gördüğüm de çatal bir odada tek kişilik vardı sancı odası da 2 kişilik di odada duş alma imkanı vardı bana çok sıcak geldi ortam özel hastane konforu gibiydi bence kursa gidebilirsiniz içiniz rahat olur