Kizlar normal dogum yaparken epizyo dedikleri kesikleri atmadan bebek gelirken asagiyi baya dagitmis ve tenim hassas ve kanamaya cok musait oldugundan 1,5 saat boyunca zar zor gecen biraz travmali bir dogum sonrasi gerceklestirdim ve suan ne oturabiliyorum ne yuruyebiliyorum belki kizanlar olacaktir olumsuz seyler yazdigim icin ama bunlar yasanilan seyler malesef benim gbi deneyim yasamis anneler acaba bu aci ne zaman geciyor dikislerim haftaya pazartesi bakacak doktor ama ben nasil gidicem elleyince bile mahvoluyorum bu dikisler kendimi dokuluyor alacaklar mi surec bu aci ne zman bitiyor bilen soylesin bebegime yeterince ilgi gosteremiyorum cok üzülüyorum hareketlerim kisitli oldugundan