Ruveyda-00 Doğum yapalı 46 gün oldu, normal doğum yaptım. Bir iki hafta sonra kanamam sarı akintiya dönmüştü ama dün tekrar kanama olmaya başladi. Bu durumu yaşayan oldu mu normal midir acaba ?
Melodimm Ruveyda-00 Ben 40 çıkınca oldum ola bilir.Ablamda öyle oldu.Yani çoğu kişi.Bendede sarı akıntı vardı bu arada.
Ruveyda-00 Melodimm aaa bilmiyordum ben hep en az 3 6 ay sonra olur diye düşündüm. Endişe etmeyeyim o zaman. Birkac gün daha bekleyeyim olmazsa bayram bitimi kontrole gideyim
Melodimm Ruveyda-00 Kişiden kişiye değişiyor tabi.Bazıları 1 yıl sonra adet oluyor.Bu arada adet olunca hamile kalma ihtimali daha fazla oluyor.Süt korur diye birşey yok♥️