Nes7616 duygu2877 çok duyuyorum bu ismi sıkıcı gelmeye başladı açıkçası moda oldu sanırım bana mı denk geliyor anlamadım uyuşuyo diye ikisini bir koyan da var ama daha değişik güzel bi isim düşünün derim
Dygudamla81 duygu2877 benimde ikinci kızım olucak Duru düşünüyorum ilk kızımın adı Damla aslında Ela da damlaya uyuyo ay ikiside çok güzel bence ikisini bi kağıda yaz gözünü kapat seç birini ne çıkarsa bahtına 😂
Deletedmom_99 Merve_3351 parla hilal ve yıldızım diye 100. Yıl şarkısı var ya. Ordan kulağıma hoş geldi ☺
BirAskMasali1323 Deletedmom_99 3 kızın olursa Parla Hilal Yıldız koy o şarkı annesi babasından kızlarına gelsin😅🥰
Saknc bende 34 haftalık ikizlere gebeyim birinin ismini duru koymayı düşünüyoruz Allah nasip ederse bence duru o yüzden 😍❤️🎈