Secily ben 40+3 olcak bu gece.ve gelen giden yok nisanim geldi bugün .ama sanki sancim suyum gelmicek gibi yarın doktora gidip suni ile baslatmalarini istesemmi sizce.ck kararsızım napcam blmiyom 3.800kg .ozeldeki doktorum en fazla 41e kdr bekleteblrz dedi.sonra ya suni ya sezeryan dedi.