mutlubibekleyis Ben bir yerde şöyle bir yazıya denk gelmiştim, özellikle ilk 6 ay kalabalıktan, tipitip insanlardan uzak tutmalıymışız. 6. Ayda birçok aşısı tamamlanacağı için bağışıklığı anca o zamana kadar güçlenirmiş. Dışarıya çıkardığımızda elbet mikroplarla tanışacak, yeter ki pis insanların nefesinden, öpücüğünden bir bulaş olmasın.