Tugcev rmyscmc ben daha yeteri kadar almadım biliyorum ama alışveriş yaparken diyorum baya bir şey aldım. Sonra düzenliyorum aya göre vs diyorum baya almamışım😂
MorKelebek54 rmyscmc ebet bana da az gibi geliyo ama yaz bebegi olcagi icin cok da giydiremkcez sanirim en azindan ben disari cikarken giydirmek icin sorltu atletli tulumlar da almaya calisiykrum lcv de buldum cok da uygundu hatta ☺️ ama baktiginda az degil tulum zaten bi 15 tane felan aldim alt ust de bi 15 20 ye yakin aldim 0 3 ay falan ama topluca bakinca yeter ki acaba ya demiyo degilim ama bundan sknra alirken dedigim gibi sortlu atletli yazlik tukum alicam
bebisliozlem rmyscmc artık az gelmiyor kuzum 😅 çünkü zıbından, takımdan her birinden 15,20 tane var ayrı ayrı Tulum sayısı 6 tane sadece 😁 ha ama yenidoğan 3 takım, 3 tulum bakalım yetecek mi 🫣
rmyscmc Lavinya21 yani var aslında ilerde kilosuna göre de alırım diyorum bide genelde büyük aldım sanki küçük şey yok gibi değişik döngü oldu sağlıkla giysinler Allahın izniyle ❤️
Lavinya21 rmyscmc benimde ilk gebeliğin verdiği heyecanda olduğu için alıyorum bence amin sağlıkla hayırlısıyla gelsin bebişlerimiz ❣️
rmyscmc Tugcev ay bende ya zıbınlarım tam gibi ama ev giyim mi dışarı mı desem az geliyor yıkarken de çoktu aslında kararsızım😅
rmyscmc MorKelebek54 bende yazlık kısa kollu almadım ince Altaylı üstlü takım aldım tulumda çok almadım ben hep büyük aldım kilosunu bilmediğim için 6 9 9 12 falan ama 3 6 ay almam lazım
MorKelebek54 rmyscmc yaz bebegi oldugu icin insan kestiremiyo neyi nasil alcagini valla😂 bende ne bukduysam aldim 1 yas bile aldim guzel olul indirimdeyse direk aldim
rmyscmc MorKelebek54 bende öyle gülerek sağlıkla giymek nasip olsun Allahın izniyle amin 🙏 sizin kaç haftalık
rmyscmc bebisliozlem benimde aynı şekilde sonra çeşit az mı oldu hep aynı şeyi mi giyecek diye düşünüyorum😅
Damlaozzz rmyscmc Bende sizin gibi düşünüyodum ağustos bebeği olcaz nasipse bu dertten kurtulmak için ebebek indiriminden bol bol zıbın aldım. Zıbındır kıyafettir göresim kalmadı 😂
rmyscmc Damlaozzz zıbın bende çok aldım o yeterli ama tulum almam lazım sanki bide sürekli terliyor üstüne kakasını geçirir diye sürekli değişmek lazım sanırım 😅
rmyscmc Merve_3351 yani sayı olarak net bilemem ama zıbın bayağı aldım her aydan 5 6 tane var en az tulum 3 4 tane farklı ay almışım bide altlı üstlü fitilli takım oluyor ya onlardan aldım rahat evde giyer diye ama büyük sanki hepsi 6 9 ay 9 12 ay ama giydiririm sonuçta hızlı büyüyorlar 1 kere giyip kenara atmayım diyorum
Merve_3351 rmyscmc bence yeterli ya İhtiyaç olursa sonra alırsın bebeler kaç kilo geleceğide belli değil sonuçta gorumceminki 5 kiloyu geçkin doğdu mesela yenidoğanı giydirmeedi çoğunu