casuuuuu
Bende şubat ayında klomen kullandım 4 sene öncede kullanmıştım 3. Kullanım da gebelik oluştu. Bu sefer yine 1 seneden fazladır korunmuyorduk olmadı bende tahlillerimi yaptırdım herşey sorunsuz dedi normal bende doktora klomen içeyimmi dedim gerek yok dedi ama ben dinlemedim reçetesiz satılıyor klomen aldım adetin 3. Günü başladım bitene kadar sabah akşam içtim 5 güne bitiyor yumurtlama döneminde 14. Gün ciddi bi ağrı hissetttim sanki yumurtalık bölgesi ptlayacak gibi bu arada doktora falan gitmedim o süreçte hiç . Herneyse sonuç olrak hamileyim şuan 😅 Nasip bazı şeyler gerçekten birde 104 kiloyum kiloluyum olmaz diye düşünüyordum allh nasip edince oluyormuş geçen hafta kalp atışını dinledim şuan 8 haftalık darısı başınıza ❤️