Piremses0 Kızlar 6 haftalık hamileyim doktorum Imom omega verdi ve yanında vitofol folik asit verdi. Sizler kullanıyor musunuz bu Imom omegaya folik asiti?
FKRKS29 Piremses0 bende 6+3um sadece livavit multivitamin verdi içinde folik var galiba o anda soramadım ben folik verdi reçeteye sanmıştım onu kullanıyorum bayramdan sonra gidince sorcam artik🤷♀️
Tugcecimbisn Piremses0 folik asit mutlaka kullanman gerekiyor yoksa çok büyük sağlık sorunları yaşıyor bebek örneğin spina bifida gibi
aysegulalatas Imom omega zaten folik asit canım ben 12 haftaya kadar kullandım sonra bıraktım çünkü folik asidin fazlası otizime neden oluyor diye biliyorum