Bebegimvebiz naçizane fikrim ne kendinizi ne de bebeğinizi riske atmayın. Ben 42 hafta bekledim. Normal doğumdan korkmama rağmen. Ne açılma, ne sancı be de su. Hiçbir hareketlilik yoktu. En son Dr.um bebem son bikaç gündür muhtemelen senden beslenemiyor dedi. Kalp atışında da ara sıra düşme yükselme gibi düzensizlik görünce sezaryen oldum. İyi ki de olmuşum diyorum. Rabbim de yardım etti ağrısız sızısız atlattım çok şükür. Şimdiki aklım olsa son ana kadar beklemezdim, ikimizi de riske atmazdım diyorum. Eğer kilo dışında da anlattığınız gibi şeyler varsa lütfen ihmal etmeyin..