En basta stres yapmayacaksınız ben stres yaptığım için 90 olanı sekeri 100 lere vurdum maalesef birde tokluklarini sınırlar içinde tutacaksın gece yediklerine dikkat edeceksin sekerini etkileyebilecek öğünler yeyeceksin :) ve çok uzun süre aç kalmayacaksın bugün 12 de kalktım 70 80 perde olan seker 90 opmus :( ben 6 doz insulin kullaniyotum bu arada aclik icin