Baby41 Kızlar beyazı cok severim ama ilk kez günlük hayatta tercihim olacak onda da kararsızım bayram için aldım ama kendimi gelin gibi hissettim 🤣 sanki herkes bana bakacak felan siz günlük hayatta dümdüz beyaz elbise giyer misiniz fikirleriniz nedir
Sevvalll42 Baby41 hiç giymedim ama günlük bi elbiseyse neden olmasın mesela ineternette gördüm geçen tam yazlık bi kumaş beyaz elbise çok güzeldi
yeschef-13 Baby41 bütün yaz sadece beyaz giyerim elbise,tulum ya da tişört tam yazlık tiril tiril beyaz kumaşlar
Serendipity16 Baby41 beyaz elbise giymeye bayılırım özellikle yazın o kadar güzel oluyor ki son zamanlarda zaten arttı beyaz elbiseler moda oldu artık üstüne renkli şal renkli çantayla renkli ayakkabıyla çok güzel kombinler yapılıyor beyaz elbiseyle hiç öyle düşünmeyin
Baby41 Serendipity16 teşekkür ederim evet bu sene epey ön planda baskasında görünce yakıstırıyorum kendime garip hissettim 🫠 bir diğer sorun evde sadece beyaz ayakkabım var renkli yok hiç 🥹
_handan91_ Baby41 Zevk meselesi. Ben beyazi pek sevmem. En fazla gömlek bluz tarzi beyaz giyerim mesela 🤷🏻♀️ Siz begendiyseniz neden olmasin 😅 tabi rahat etmeniz lazim
Baby41 _handan91_ doğru cok güzeller evet ama sanki ben onu giyince sürekli garip hissedecek gibiyim sanırım iade olacak 🥲
bahocum Baby41 ben yazın hep bejler, kremler, beyazlar giyerim. Elbiseniz nasıl fotoğraf yükleyebilirseniz ona göre yorum yapalım 😊
Baby41 SmyEsciv benimde normalde terchim bu yönde evet 🥹 bembeyaz bende hiç giyinmedim toprak tonları cok severim bende
busduuk1914 Baby41 bayılırım beyaz elbiseye yazın harika oluyor istediğin renkle kombinle müthiş bişey ben beyazla pembe çanta pembe spor veya beyaz spor turuncu çanta veyaaaa beyaz spor saks mavisi çanta ve boncuklu takılarla bayılıyorum. Hele ki biraz bronz tenle mükemmel oluyor hastasıyım 😂
SmyEsciv Baby41 değişiklik iyidir ama boşver gelin gibi ol nolcak zaten öyleyiz bir hamile göbüşünüz falan varsa çokta tatlı olur 🥰