Hasibeeee eesmanurr normal daha yeni oldugu için ama idrar yolu enfeksiyonu falan oldugu zamanda da çok sık agrı giriyor
bubuiledudu eesmanurr normal arada bana da oluyor. Ben de aslında sat a göre 6+5 im ama bugün ultrasonda 7+3 çıktı
ciguli_ eesmanurr benimde aynı bende telaşlanıp burda sormuştum herkes normal demişti. Bütün göbeğim karnım kasığım belim her yerim sancıyordu resmen. 2 gündür minimuma indi çok şükür artık ara ara sancı giriyor. Sizinde yakın süreçte hafiflemeye başlayacaktır 🙏🏻
Tictack Kasık ağrısı gibiyse normal. Bende tam 7 haftalığım bugun banada ara ara sancı batma hissi gibi geliyor önemli olan kısa sürmesi. Siz tam 7 misniz kalp sesini duydunuz mu