Rana010101 aynı şekildeyim çok kötüyüm uçları kanlı resmen, hastane garmastan kremi önerdiler iyi geliyor fakat emzirinc yine aynısı oluyor. Bu arada garmastanı emzirme öncesi yıkamanız gerekiyor. Kremi sürüp gümüş kapakları takıyorum çok bi düzelme olmasa da biraz rahatlatıyor.