bebisliozlem Kızlar daha fazla çoğalmaması için ne yapabilirim 😔 ya da mümkün değil mi böyle bir şey? Tek çözüm saç boyatmak mı?
Senmsii bebisliozlem Benimde çoğaldı yani hiç yoktu birden çıktılar. Ben doğal bırakma taraftarıyım şuan dogurana kadar nedense hosumada gitti sanki hamileliğin verdiği bir olgunluk gibi gördüm:)