Selamün aleyküm arkadaşlar size bir soru soracağım. Ben bu cuma adet oldum normalde yani tahatet aldığım zaman adet kanamam olduğunu gördüm fakat sadece o an gördüm o andan sonra bugüne kadar hiç görmedim sizce bu nedir bir fikri olan var minacaba ? Yerleşme kanaması olabilir mi ? Olabilme ihtimali var mı acaba ?