39 +6 da geldi kızım 1 haftadır gece saat 3.4 te başlayan sabah biten sancılarım oluyordu 06 Nisan cumartesi sabah saat 5 te regl sancısı ile uyandım lavaboya gittim idrarımı yaptım sonra ishal oldum lavabodan çıkınca rahatladım doğum sancısı olduğu aklıma gelmedi üşüttüm sandım yatağıma geldim 10 dakika da bir sancı geliyordu regl sancısının bir tık üstüydü sonra saat 7 ye doğru sancılarım 7 dakika da bire düştü şiddetlenmişti sancım kızımı uyandırıp giydirip hastaneye doğru yola çıktık saat 8 de hastanedeydik dogumhaneye alıp açıklık muanesi yaptılar acıkıgım 2 cmdi ve suyum gelmemişti ebe istersen eve git dedi uzun sürer doğumun dedi ama ben dinlemedim saat 9 da açıklığım 4 cm olmuştu fitil Verdiler saat 10 da 6 cm açıklığım olmuştu saat 10 a kadar sürekli yürüdüm sonra dayanamadım sancım çok arttı 10.30 da açıklığım 8 cm olmuştu ebe yatakta ısınmamı istedi 2 defa ıkındım sonra suyumu patlattılar hızlıca kolumdan tutup çatala götürdüler çatalda 3 ıkınmada kızım doğdu şükürler olsun herkese kolay hızlı ve sağlıklı doğumlar diliyorum Allah sağlıkla bebeğinizı kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 ❤️🌹