Benim 22 haftada herşey normaldi. 26. Haftada doktor aynısını söyledi. Seninle alakalı bir durum yok aynı hayatına devam edebilirsin, tehlikeli bir durum yok sadece normal doğum yapamazsın kanamadan dolayı dedi. Bende üzüldüm normal doğum çok istediğim birşeydi. Sonradan yukarı çıkabiliyormuş ama zor bir ihtimal tabi🥲