Limonlukekkk yaasemin ben microblang ilk seansını yaptırdıktan üç gun sonra hamile oldugumu öğrendim ikinci seansı yaptıramadım doktorum müsade etmedi
Tugba1tugba yaasemin ben ilk seansı yaptırdım somra hamile olduğumu öğrendim 2. Seansı yaptıramadım doktor olmaz dedi onun yerine cilt bakımı yaptırdım
Sedau yaasemin bende hamile olduğumu biliyordum ama yapılmadığını bilmiyordum daha önce yaptırdığım uzmana mesaj attım oda olmaz doğumdan 2 ay sonra görüşelim dedi
Afrasevde Hamilelikte ve emzirme döneminde kesinlikle kalıcı makyaj yapılmaz. Uygulayan kişide zaten hamile olduğunu öğrendiğinde uygulamayı yapmaz.
Limonlukekkk yaasemin ben param ziyan olmasın diye 3 farklı doktora sordum hiçbiri onay vermedi hiç sorma bacım
yaasemin Limonlukekkk kötü olmuş olsun bebişiniz sağlıklı olsunda onlar gene yapılır bende yaptırasım vardı kaldı ozaman
Tugba1tugba yaasemin yok canım olmuyor gözenek açtı temizledi yüzüm kendine geldi resmen hatta yine yaptırıcam bayramdan sonra sende kalan hakkımla cilt bakımı istiyorum de boşa gitmesin paran. Zaten tek seans kaş tutmuyor siliniyor hemen
yaasemin Tugba1tugba benimde çok ihtiyacım var cilt bakımına bayramdan sonra yaptırayım hamilelik psikolojisi yüklendi iyice bana 😁