Kızlar zaten çilliydim ama hafif tatlı bir çildi. Her gün yüzümde yeni lekeler çıkıyor koyulaşıyor sivilceler çiller. Lekelenmeler. Meme uçlarım falan da kapkara oldu. Ama yüzüm mahvoldu kendimi çok kötü hissediyorum. Cildiyeye gitsem yapılacak bi şey var mı?
Güneş kremi sürüyorum, c vitamini sürüyorum hatta güneş kremini bile renkli sürüyorum ki lekeler koyulaşmasın.Güneşe çıkmayıp şaka işe geziyorum ama yine aynı yine aynı