_Annemmm4 aynısını yaşadım yaşıyorum. Zaten sürekli olarak sol bacağımda ağrı oluyor az veya çok. İlk etapta soda içerek azaldığını farkettim sonrasında doktor magnezyum verdi suya katilandan bir de günde yarım litre süt iç dedi. Egzersizle, yemeyle alakası yok. Ben egzersiz yapıyorum çok şükür her şeyi de yiyorum bir şeyden de tiksinmedim magnezyum da kullanıyorum süt yoğurt da yiyorum içiyorum ona rağmen arada gece bacağımın arkasına kramp giriyor hep uykuda oldu benim. Sağda bir sefer oldu diğerleri hep sol bacakta oldu. 29. Haftadayim bugün bile sol bacağım ağrıyordu ben daha napayım ki