Lykiav Kızlar geçen ayın 10unda kanamam başladı ve bat bugün ama kanamam olmadı halâ. Ağrım sizimda yok. Acaba üstünden 1 ay geçince mi adet olunuyor. bilen var mı?
Papatyaa2 Lykiav Ocak ayında kimyasal yaşadım 22 Ocak kanamam başladı şubatta regl olmadım hamile kalmışım korunmuyorsun hamilelik olabilir canım