Seydanuurr4 ay kesinlikle oluyor😬 ilk hamileliğimde bulantılarım 12. Hafta gibi bitmişti. Enerjiktim hiç hamile gibi değildim 9 ay hep gezdim. Karnım 7. Ayda çıktı😬 bu ikinci hamileliğim enerjim 0 🫥 14.hafta biticek hala sabah bulantım ve koku hassasiyetim var. Hiç sivilcem çıkmaz normalde yüzümde sivilceler çıkıyor. Karnım büyümeye başladı bel ağrısı yapıyor😬 ve en zoru sanırım ilk çocuktan dolayı yeteri kadar dinlenemediğim için mental olarak çok yorgunum. Cinsiyet farklı onun etkisi var mı bilmiyorum ama bu daha zor. İlk oğlum oldu bu kız.Sağlıkla kavuşalım da bunlar geçicek diye avutuyorum kendimi🌸