Sevilay07 Bu biraz da frekans meselesi... Bu doktorla tutmuyo olabilir bizi daha iyi anlayabilen empati yapabilen bi insan olmalı karşımızda benim tüp bebek bile değil ama 2 kaybımdan kaynaklı aklım çıkıyo millet gün sayıyo ben nerdeyse saat sayıyorum. Sen ve senin gibi tüm güzel annelere zaten Rabbim daha da büyük sabır versin 🙏 Bence sen çift dikiş git tatlım bi doktora daha danış ki sonra bi sıkıntı yaşamayasın 🤲
Allahım sen ve ikizlerinle olsun melekler korusun sizi inşşallah 🙏🧚♀️😇😚