Bbk88 benimde enfeksiyondan oldugunu düşündü doktorum ama ben simdi perinataloga gidiyorum dun sordum bunun icin cok ciddi enfeksiyon olmasi lazım dedi. 3 gebelik geçirdim ama benim rahimde perde ve kalp seklinde rahimdi cok sıkıntılar yaşadım 2 defa 25 haftalik dogum yaptim 1 bebegim 3.5 ay yogun bakimda mucadele verdi. Diger bebegimi 2 gun sonra yogun bakimda kaybettim. Sonrasinda histereskopi laporoskopi yapildi simdide serklaj dikişliyim . Doktor bana dogal yolla gebe kalabilirsin belki biraz ihtimalin düşer dedi. Ben dun perintaloga bunuda sordum hayir tek tuple birsuru kadin hamile kaliyor dedi