pembepapatya Hayat hastanesineden var mi acaba ?ben ayse erola gidiyorum tavsiye bekliyorum .dr degstrmekte kararsz kaldm da🤔
Ddmyvz Yine hayat hastanesine mi devam edeceksiniz? Jimer de hatice hanım ve pembe mavide nevin hanımı önerebilirim size🙂
momof3 Jimer’de Nuray Sözeri kesinlikle tavsiye ederim.Çok hoş ilgili bi doktor çok rahat hissediyorumn yanında.Hastane de iyi ayrıca hemşireler de ilgili sürekli yönlendiriyorlar.Doğumu da orda yapacağım insallah.
Blgoez Bende degistirdim doktorumu ve suan cok memnunum iyiki degistirmism dr. bülent kayhan özel muayenehanesi var cok ilgili vede bilgili kesinlikle öneririm
Damlas Blgoez canım doğum ücretlerini konuştunuz mu , bir de normal doğum olursa her saat geliyodur değil mi🙈 henüz soramadım,erken diyecek diye düşündüm ama aklıma takılıyo.
Macezte Kadın dogum doktoru Bülent KAYHAN iyi doktor fakat çalışma aralıgı az 14.00 15.00 gibi özel muayenesine geliyor 17.00 da gidiyor 2.3 saatligine muayenede duruyor tavsiye etmiyorum