9+2 den selam gece hafif lekelenme yaşadık koyu kahverengi yaza kırmızı gibiydi bir damla şeklinde peçete ile sildiğim de vajinanın yan taraflarından geldiğini farkettim yani kontrol ettim içerden gelen birşey yok ama kenarlardan peçeteye gelen hafif kan var benim enfeksiyonum var az birşey bazen vajinam da çok kaşınıyor acaba kaşıdım tahriş mi oldu yoksa ne başka birşey mi yarın randevum var ama bugün gitmem gerek mi acilden korkulacak birşey varımdır başına gelen var mı