Hamislik Gebe arkadaşlarım 35.haftadan selamlar.Son iki gündür sinirim arttı ve sonra da ağlamalarım başladı.Aynı durumu yaşayanlar var mı ? Ani sinirli ani duygusalım
Hulya-003 Hamislik bende aşırı duygusal ya durup dururken ağlamam geliyor en ufak bişey görsem ağlıyorum aşırı gerginlikte var üzerimde olaylara aşırı agresifim 19+2 deyim